Rozwijając swój biznes w nieruchomościach, trzeba pamiętać, że jedną z najważniejszych cech, która pomaga nam osiągnąć sukces w tej branży, jest Networking.

Nie ma biznesu bez kontaktów. Dzięki kontaktom i zbudowanym w oparciu o nie relacjom możemy rozwijać naszą działalność. Potrzebujemy dobrych specjalistów, partnerów biznesowych.

Na „mini Maraton WIWN®” przychodzą osoby, które chcą nawiązać relacje, a w efekcie pomóc sobie nawzajem w rozwoju, czyli tak naprawdę w zwiększeniu przychodów lub utrzymaniu przepływów finansowych.

Co to jest Networking i na czym polega?

Najprościej rzecz ujmując, networking polega na tworzeniu i pielęgnowaniu znajomości w branży biznesowej. Sieć takich „przyjaciół” pomaga sobie nawzajem w prowadzeniu interesów, poleca naszą działalność innym firmom, dzięki czemu zdobywamy nowych klientów czy partnerów biznesowych.

Poznawanie nowych osób w dzisiejszych czasach ma bezcenną wartość. Informowanie nowo poznanych osób o tym czym się zajmujemy oraz czego poszukujemy zawsze przynosi wymierne korzyści w przyszłości w postaci finansów, wiedzy czy po prostu przyjaźni.

Dla kogo jest to spotkanie?

Wydarzenie „mini Maraton WIWN®” skierowanie jest dla osób początkujących w branży nieruchomości jak również dla osób zaawansowanych.

Zapraszamy każdego, kto ma związek z nieruchomościami, finansami, ubezpieczeniami, kredytami, remontami, podnajem, zarządzaniem mieszkaniami, home stagingiem.

Zapraszamy inwestorów (z kapitałem lub szukających kapitału), rzeczoznawców, notariuszy, firmy remontowe, deweloperów, mieszkaniczników, prawników, doradców podatkowych, kamieniczników, pośredników nieruchomości, freelancerów i wszelkie inne zainteresowane tematem nieruchomości.

Nie musisz posiadać wiedzy na temat inwestowania czy prowadzenia własnej firmy, aby uczestniczyć w tym spotkaniu!

Zobacz zdjęcia z mini-Maratonu WIWN w Katowicach

Zobacz zdjęcia z mini-Maratonu WIWN w Gdyni

Zobacz zdjęcia z mini-Maratonu WIWN w Lublinie

Zobacz zdjęcia z mini-Maratonu WIWN w Poznaniu

Co trzeba ze sobą zabrać? Jak się przygotować?

Zarezerwuj miejsce w Sklepie Rentiera. Koniecznie weź ze sobą wizytówki ze swoimi danymi kontaktowymi oraz z informacją czym się zajmujesz. Na spotkaniu obowiązuje Dress Code: Business casual – warto zrobić dobre pierwsze wrażenie na uczestnikach w12ydarzenia.

Wiedza – wystąpią eksperci oraz praktycy związani z rynkiem nieruchomości.
Kontakty – w spotkaniu weźmie udział min. 100 osób.
Biznes – Wydarzenie trwa cały dzień. To doskonała okazja do pozyskania kontaktów oraz wiedzy.

Kiedy odbędą się najbliższe spotkania?

15 marca w Gdyni – Kliknij tutaj i poznaj szczegóły